måndag 9 januari 2012

Ska sova en liten stund till!

Nu är Wille på dagis fram till 13:30 och både jag och Robin är hemma så vi får passa på att städa lite och hjälpas åt han börjar inte om skolan förän på onsdag det här lovet har verkligen varit långt. I morse ville inte min gullunge fara på dagis han va förbannad han sa "Nej jag va hemma med mamma" han är verkligen mammas kille mamma upp till dagen fast inte så mycket utseende. Många säger vi har inte sett hans pappa så vi kan bara säga att han är lik dig men dom flesta säger att han är kopia av sin pappa dom som känner/sett hans pappa.   Det känns lite segt och ha kommit hem ändå man vet som inte vad man ska göra på dagarna nu så tiden går jätte sagt men fundera på att gå och sova en stund och ställa klockan på 12:00 För man behöver vila ibland faktist. Fast det bästa jag vet efter att vara med wille och ta hand om han det är nog att sova skulle kunna bara ligga i sängen dagen ut haha tror det är för att jag är så lat (a). Jag minns innan jag fick barn då var jag inte såhär lat då kunde jag ju vara ute och springa hela natten och jag gick upp kl 08:00 för att göra mig klar för att träffa sina kompisar helt sjukt det har nog med "åldern" att göra. Nu ska jag gå och ta en tupplur sen ska jag diska och damusga golven och packa upp allt efter resan så det är färdigt sen blir det väl att hämta Wille på dagis och vi ska nog vara ute en stund och leka i snön han tyckte det var jätte kul igår i Göteborg var de ju ingen snö det var ju grönt på marken och Lilleman sa många gånger "jag vill åka pulka" men det går ju inte haha och man såg i alla affärer som hade köpt in såna saker som sålde det jätte billigt för att folk skulle köpa om det kommer nån snö! hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar