söndag 1 januari 2012

Det känns som igår att han va nyfödd, allt går så himla fort!

Här var wille en liten plutt, jag har inte kvar en ända bild på han när han var bebis hemma pga min kamera blev stulen och min dator men det var ju länge sen en där var alla bilder, är så glad att jag hittade på mammas dator hon har sparat massor men kan inte lägga upp alla de blir för många haha. Men ska skicka över dom till min hotmail så ska jag skriva ut dom på kort och göra ett album åt honom. Men sen jag såg det albumet kan inte inte sluta kolla i det tänk att tiden har gått så fort det känns som att jag nyss fick honom men han är tre år nu. Sen satt jag och fundera när jag kollade på bilderna han kröp första gången hos min syster han hade precis blivit sex månader och det känns ändå som i går men nu är en stor kille som pratar, busar och nu ska han bli blöjfri helt och hållet. För han har ju inte haft blöja på tre dagar men självklart har han gjort nån olycka men det är kankse bara är 2-3 gånger han är jätte duktig att säga till innan. Fast ibland får man påminna honom, för han är så speedad nästan hela tiden tror han aldrig sitter still längre. ibland kan han sitta och tare lungt till nån film men sen är han i full gång igen. Men det är bra ändå att han är så sen är han ju så himla smart mitt lilla hjärta, men smartheten kommer nog inte från mig den kommer från någon annan.

Ny född 31-12-2008


Den dagen vi kom hem från BB




.........




Lilleman somnade för en stund sen så nu är det så stilla så man blir trött nu när han är hemma hos mormor får han vara uppe lite längre. För mormor säger att det är Lov och då får man vara uppe längre. Nu kankse jag ska ut och ta en promenad så jag får lite frisk luft det är alltid härligt att ta en kvälls promenad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar