söndag 8 januari 2012

Home Sweet Home

Igår kom vi hem och tåget var i tid och Pappa och Felix kom och hämtade ossoch körde oss hem det är skönt att vara hemma men jag saknar ju göteborg det gör jag kommer nog inte bo kvar här förevigt!
Sen lite senare efter vi hade kommit hem så kom Disa, Benke, Jenny och hennes son Milton som bara är några veckor han va så  söt! Sen efter dom for latade vi oss bara i soffan sen kom Erika, Elias och lilla Milo den hunden är så söt, Wille kunde nästan inte låta han va han ville busa med milo hela tiden det var gulligt sen ville han att Milo skulle sova med han i hans säng de va sött när båda låg där. Sen så gav jag Erika julklappen jag hade köpt till henne och hon blev glad men de visste jag redan att hon skulle bli för att hon hade önskat sig såna jag köpte tre stora te muggar åt henne. Dom for vid elva då somnade vi direkt för vi var helt slut efter tåg resan man blir alltid så seg efter man har åkt tåg!

Idag vaknade vi vid kvart över tio det blev sov morgon. Så jag låg kvar i sängen med Wille och vi små pratade sen fick han berätta vad han ville göra idag och han  ville gå ut och leka i snön så bo gjorde lunch och sen gick vi ut så han fick leka i snön Robin fick låna mina täckbyxor fast dom hade roligt dom försökte göra en snökoja.



På en stund ska jag och Wille försöka sätta ihop alla hans leksaker ska bara vila en liten stund tror det kommer bli efter middan vi gör det Robin ligger och ser tv nu i soffan fattar inte varför vi är så himla trötta men jag tror det är vädret som gör det jag skulle kunna sova en hel dag om jag fick! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar