måndag 16 januari 2012

memories



Jag har också variti fjortis

Tåget till Falkenberg det var nog den roligaste
tåg turen jag någonsin har åkt. Vi hade inga pengar i huvudtaget och
vi skulle till Falkenberg så vi gick bara på tåget och gömde oss inne på toan
där inne satt vi och skratta och folk knackade utanför för att dom ville gå på toa
men dom kom aldrig på under resan sen skrev vi på spegeln " det är härligt att inte behöva betala"
sen skrev vi massor mer och ritade på den sen när vi skulle gå av stod konduktören där och vi skrattade bara då fattade dom att vi hade tjuv åkt men vi sprang bara av haha. Det var roligt!  

Detta var en nyårs afton som jag firade hemma hos Nathalie som ni ser är hon väldigt intresserad av mina stora bröst som jag hade under den tiden. haha ne  jag skoja men det var en ganska intressant nyår vi skulle in till stan och möta nåra för att vi skulle dricka sen när vi kom till stan så hängde vi där en stund sen skulle vi dra hem till en "kompis" för att kolla till hennes syster men det slutade med att vi fick ta hand om en tjej som redan låg och spydde och sen så var vi less och ville hem när vi väl kom till stan för att ta spårvagnen så haha gick dom inte för en om nåra timmar ja det var ju tur att älskade macdonalds var öppet annars hade vi frusit väldigt mycket.

Jag har hittat så mycket bilder på min bilddagbok, fast jag vet att Nathalie har ännu mer på sin dator ska be hon skicka dom till mig jag skulle vilja ta ut dom på kort och sätta in i ett album kul att ha när man blir ännu äldre och tänka tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar