torsdag 12 januari 2012

min son är så himla charmig :)

Vi har lånat Robins systers hund Zero nu har vi haft honom i 2 dagar vi ska känna efter hur det är att ha hund, vi har redan bestämt oss att vi ska skaffa hund, det är så himla mysigt och Zero är så guullii han är en labrador. Jag har nyss varit ute med han och gått en stund det är härligt att gå kvälls promenader när man har en anledning att göra det. Jag och robin vill ha en amsaff eller en bullterrier fast jag är mer inne på bullterrier fast vi få se det kanske blir en annan ras av dom man vet aldrig! Men jag tycker det finns dåligt med uppföddare med såna hundar här i västerbotten så det kanske blir att vi köper söder ut men då blir det till sommarn. Fast hittade en bullterrier i timrå men det går inte vi skulle aldrig ta oss dit och man ju inte ta bussen precis stackars hund! Haha...Idag så har jag varit hemma med Zero och Wille själv och det har gått jätte bra och varje gång man ska gå ut med Zero så vill Wille följa med det är ju bra att han gillar hundar iallafall, fast han vill ju ha en liten hund sen som inte blir större än honom haha.

Wille somnade lite sent idag men det gör inget han har varit i full gång hela dagen han fick vara hemma från dagis för vi alla sov lite dåligt i natt Wille vaknade lite under natten och hostade och var tät i näsan så han va jätte trött i morse så han fick vara hemma för han ville det med. Haha, det Roligaste idag med Wille är att han står och spänner sig och ser jätte arg ut mot mig och sen säger han jag stark då svarade jag, vad bra du kommer väl skydda mig då när du blir äldre, då kollade han på mig och sa nääää hahaha sötunge. Ne man han förstår ju inte ändå men han är så charmig, idag var jag på ett möte så kom en annan kvinna in som jobbade där för hon såg Wille i vagnen då kollade hon på honom och sa "Vad fina ögon du har" Då gjorde Wille en konstig min jag ville bara skratta men kan ju inte bara göra så sen när vi gick där ifrån så sa jag du måste börja säga tack när folk säger så. Då tittade han på mig och sa "ja tack så mycket" hahah


Robin & Zero - den dagen Robin hade varit och hämtat honom
***


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar