söndag 8 januari 2012

Jag har världens bästa pojkvän och son

Idag gjorde älskling jätte god mat han gjorde bacon hamburgare med friterade pommes det var så jävla gott. Robin är verkligen duktig på att laga mat! Han kanske skulle ha blivit kock?? han kankse har valt fel utbildning?? haha.. Idag kan jag inte säga att det har varit en bra eftermiddag Wille har inte haft sina bra sidor efter maten han slog i dörrarna och kasta igen dom och osv men alla har ju sina dåliga dagar. Sen så satt jag igång en film så han fick vila då såg jag hur trött han va men han fick se klart filmen sen badade han och nu ligger han i sängen också ville han att Robin skulle komma och spela gitarr för honom och sjunga. I morgon ska han på dagis det har han nog längtat efter nu kommer han bara vara där femton timmar tills jag vet vad jag kommer göra ska på arbetsförmedlingen den 17e och se vad som händer.
Ska försöka få Robin till ögon så han kan göra syn testet och kankse börja med körkortet, tjatar kankse lite för mycket på han men ibland får han ingenting gjort han bruka dra ut på saker och säga jag ska göra de imorn sen när man frågar gjorde du det "nej jag glömde"  men det är ganska gulligt faktist. 
Robin fyller år snart det är mindre än en månad och han önskar sig en hund faktist men då måste vi lägga halva var om vi hittar nån vi vill köpa men annars ska vi vänta till sommarn och köpa en då i ställe så ska vi spara pengar. Nu ska vi se en film och bara mysa <3 :)

sötnosen när han låg och vilade.

1 kommentar:

  1. Men de e bra...tjata mer,,det där skulle han ju gjort för länge sen ;o)

    SvaraRadera