söndag 1 januari 2012

kvar i älskade göteborg :)

Jag skriver sällan Robin skiver ju nästan aldrig vi gör väl så mycket annat innan vi for till göteborg hade vi fullt med med att städa och sen rensa  Willes rum vi fick kasta massor med leksaker och det var saker han hade haft sen han va liten och man blev lite ledsen av att man måste kasta det ger ju inte att spara precis när jag får mina andra barn ska jag ha allting nytt igen eller så bruka jag ge bort till min stora syster kläder och så hon har ju två småttingar.

 Julen va bra här nere i göteborg en lugn Jul med mamma, lillebror, älsklingen och lilla wille.  Wille fick massvis med julklappar han va lycklig det var den bästa julen han fick så mycket roligt. Sen har jag väl träffat vänner och så det har varit kul att träffa alla fast nåra har man inte hunnit träffa det har varit så himla fullt upp men har en vecka till så då ska jag försöka hinna med det sista.

 i helgen som va i Fredags alltså så var jag ute med Nathalie, Nina och Zara det var rikigt kul. Nathalies killar hon drar ju åt sig massvis, det gjorde hon sist vi va ute med. men en va värst han var efter hon hon ett plåster sen träffa hon en annan som skrämde bort honom haha då va den andra med knäpp??? ne men den kvällen va rikigt bra! 

 På nyårsafton i går fyllde min son 3 år så nu är han en stor pojke och han har varit blöjfri i tre dagar jag är en rikig stolt mamma. Hans födelsedag var lyckad och det tyckte han  med jag tror han önskade att han fyllde år idag också.  Ne men idag har det mest varit en chill dag fast Wille har varit i full gång som en tok jag tror han aldrig är still? ... Sen har han ju fått mitt temprament.. hmm Nu ska han snart gå och sova för han börja vara lite trött, jag ska se en film och hoppas att det är nånting bra på tvn.

Sen idag satt wille och mormor och prata han vill ju inte åka tillbaka till skellefteå han vill bo hos sin mormor vilken sötnos han är. men vi ska åka hit i april igen för jag ska självklart fira min 21årsdag här men det är ju ett tag dit! haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar