söndag 15 januari 2012

seg söndag! :)

Igår var vi hemma hos Pappa och Lena dom skulle bjuda på mat dom hade gjort förrätt middag efterrätt. Det var jätte gott faktist, sen öppnade vi julklappar för att vi har inte haft lilla julafton så vi hade det igår men det var mysigt men det blev lite sent så idag blir det en sov morgon för oss.. Idag ska jag säga att jag vill äta tacos det skulle vara jävligt gott och det kommer nog Robin också vilja äta.  Nån dag tror jag att jag ska fara till hamn och fara hem till Disa (svärmor) så får jag be hon göra korvsoppa åt mig, det är nått som jag tycker är så gott och det var så lääänge sen jag åt det sist var när hon gjorde det. ne men man kan ju inte bara fara hem till folk och säga så.. Jag och Robin skulle nog inte göra en lika god korvsoppa haha ibland har vi tänkt prova men vi gör aldrig det. Wille gick hem till sin gamle mormor o morfar en stund men han kommer väl hem snart så ska vi försöka ta oss till coop. Nu är det en vecka kvar tills älsklingen fyller år så i veckan blir det att tänka ut en present, men han önskar sig pengar till en tattoo men få se jag tkr han kan vänta lite innan han fortsätter med armen men som sagt det är ju han kropp :) Men ska nog komma på nånting, hehe
nu ska jag se vad som behövs göra sen ska jag se om nån tvättar annars kan jag ta tvätt tiden så vi får tvätta upp det vi har, ska börja kolla om en billig tvättmaskin det skulle vara härligt att ha en sån. fast en diskmaskin skulle vi också ha haft vi får börja spara pengar fast dom är ju inte så dyra heller. :)

världens bästa pojkvän



1 kommentar:

  1. Men det är väl klart att du kan be om korvsoppa :o) Och tvättmaskin...vi har ju en som står nere i källaren som funkar..lite som den vill, men dock...kan prata om det sen ;o)

    SvaraRadera