söndag 15 januari 2012

Kyckling tacos blev det!

Äntligen somnade lilleman han har varit i full gång sen han kom hem från gamle mormor o gamle morfar. Efter vi åt middag ville han gå tillbaka till dom men jag sa Nej jag vill ju att du ska vara hemma med oss och det var han men han har varit och gnällig och allting har varit fel men han har varit jätte trött hela dagen idag han börja bli förskyld tror jag, fast det är bra att vi alla har klara oss ifrån att vara sjuka än så länge och det är härligt.

Idag åt vi kyckling tacos och var gott Robin kom hem från coop då sa han att köttfärsen var slut och då blev jag lite gnällig över att han hade köpt kyckling men det funkade fast jag föredrar ju köttfärs :) Det var godast med dom hårda skalen tyckte jag fast Robin tyckte tvärtom vi tycker aldrig likadant men det är ju bra haha..

Nu har jag beställt nytt löshår från tradera fast mejlade och sa jag ville ha det på postförskott så jag hoppas dom svarar snart att dom har skickat det för det står att dom inte ansvarar om det försvinner i posten och det är ju onödigt att betala sen kommer det aldrig fram och då vet man inte om dom lurar heller? .. fast har ju beställt förut och det har gott hur bra som helst men ändå, man vill ju vara på den säkra sidan ändå. Jag hoppas det kommer innan nästa helg iallafall.. fast det borde det göra?

Det blir en tidig kväll för i morgon ska man upp med älsklingen till dagis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar